新聞中心

新聞中心

毛記電視《星期三港案》 17/8 我可以不停的愛你們 2016-08-17

佢冇時停、佢又需要不停嘅關注⋯⋯一個媽媽,點諗到8年前,生左第一個患有自閉症加過度活躍症既囝囝,喺3年之後再生另一個,竟然患有比大仔更嚴重自閉症嘅細仔!經歷雙重打擊嘅劉太,唔單止冇選擇將兩個囝囝送走,「每日面對住兩個囝囝精神轟炸、受盡旁人冷言冷語,而且焦慮、抑鬱,瀕臨崩潰邊緣」嘅佢,反而更堅決,選擇一年365日,無時無刻,不停咁去愛同包容自己嘅親生骨肉⋯⋯


劉太的細仔世儒於7月份接受了本會的一個月密集式ABA訓練。現時5歲的世儒,行為上有很多問題,例如: 常將手指放入口內、聞衣服或被要求做事時會拍打別人等等。另外,他不能理解別人的指令,活在自己的世界裡。在這一個月的訓練中,治療師Quincy教導世儒基本必需的學習技巧,如配對、模仿及認知,並提升世儒的學習動機,令他更主動。

治療師Quincy亦在片中提及家長培訓的重要性。除了訓練世儒,Quincy亦教導劉太如何更適當地處理世儒嘅行為問題。


本會希望這項免費服務於新一年可以幫助更多自閉症孩子。如欲了解更多計劃詳情及報名方法,歡迎瀏覽《一個月免費密集式ABA治療》。

原文: 毛記電視《星期三港案》